Regulamin Ogólnopolskiej Konferencji Diabetologicznej „Medycy przeciw cukrzycy”
 
  1. Konferencja „Medycy przeciw cukrzycy’, zwana dalej „Konferencją” odbywa się w dniu 1 marca 2025 r. w Sound Garden Hotel ul. Żwirki i  Wigury 18, Warszawa).
  2. Organizatorem Konferencji jest Vicommi Media Sp. z o.o., ul. Wierna 23/52, 03-890 Warszawa, NIP: 5243005089, KRS 0001102154
  3. Uczestnikami Konferencji są lekarze, pielęgniarki, przedstawicieli firm farmaceutycznych oraz zaproszeni wykładowcy.
  4. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest rejestracja dokonana na stronie internetowej https://medycyprzeciwcukrzycy.pl  i dokonanie opłaty konferencyjnej, zgodnie z tabelą opłat, znajdującej się pod adresem https://medycyprzeciwcukrzycy.pl.
  5. W ramach opłaty konferencyjnej uczestnik Konferencji otrzymuje: uczestnictwo w wykładach prowadzonych przez ekspertów, zestaw materiałów konferencyjnych oraz edukacyjnych, wystawę nowoczesnych rozwiązań firm farmaceutycznych, przerwę kawową, imienny certyfikat z punktami edukacyjnymi.
  6. Jedyną możliwą formą zgłoszenia swojego udziału w konferencji jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, dostępnego pod adresem https://medycyprzeciwcukrzycy.pl.
  7. W przypadku nieuiszczenia przez Uczestnika opłaty rejestracyjnej Organizator ma prawo odmówić temu Uczestnikowi udziału w Konferencji.
  8. Wpłaty za uczestnictwo w Konferencji należy kierować na konto Organizatora: Vicommi Media, ul. Wierna 23/52, 03-890 Warszawa, Bank Millennium S.A., 97 1160 2202 0000 0006 1187 7483, tytułem: imię i nazwisko uczestnika – Medycy przeciw cukrzycy.
  9. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji do dnia 26 grudnia 2024 roku Organizator zwróci całą uiszczoną kwotę na konto bankowe, z którego pochodziła wpłata.
  10. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji po 26 grudnia 2024 roku Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wpłaconych środków. Możliwe jest natomiast wskazanie innego uczestnika na własne miejsce.
  11. Organizator dokłada wszelkich starań, by sposób przejrzysty i kompletny przedstawić program wydarzenia, zastrzega sobie natomiast prawo do zmiany prelegentów z przyczyn od niego niezależnych. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony Organizatora.
  12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników w przypadku ich zgubienia, zniszczenia lub kradzieży podczas Konferencji.
  13. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie szkody w miejscu organizacji Konferencji
  14. Wraz z akceptacją niniejszego regulaminu Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora Konferencji  w zakresie niezbędnym do realizacji Konferencji w czasie jej trwania, a także po jej zakończeniu (w zakresie i czasie określonym przez dedykowane przepisy prawa). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest dobrowolne, lecz jest ono niezbędne do realizacji udziału w konferencji.
  15. Reklamacji zakupionego udziału w konferencji można dokonać poprzez dokonanie zgłoszenia na adres e-mail: kontakt@vicommi.pl. Uprzejmie prosimy, by w treści wiadomości znalazły się: numer zamówienia, imię i nazwisko, treść reklamacji.
  16. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania wiadomości e-mail. Dział obsługi klienta odpowie na reklamację drogą mailową.
  17. Zgłoszenie udziału w Konferencji jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika niniejszego Regulaminu.